Naar
boven
Logo Karel Geenen

Social vs Search marketing, wie van de twee?

De eeuwige discussie over social marketing vs search marketing.. wie zal deze wedstrijd winnen?

Beide vormen van marketing hebben unieke aspecten en voordelen, waarbij je als marketeer telkens op zoek gaat naar de juiste combinatie. Dan maak je optimaal gebruik van de twee en zal je leads genereren, je naamsbekendheid vergroten, je lokale markt vergroten en de interactiviteit met je doelgroep bevorderen.

Beetje bij beetje komen we erachter dat een combinatie van de twee de beste oplossing is voor het behalen van je online marketing doelen. Integreer beide dus in je plan!

Om te laten zien dat Social en Search soms tegen elkaar op boksen, maar ook een goed team kunnen zijn heeft MDG de volgende video infographic gemaakt (een echte Amerikaanse “smackdown” ;-) ) :

Zelf een Google AdWords specialist worden?

Bekijk cursus nu!

Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Lianne Soer
Lianne is Communicatie & Content Manager bij Karelgeenen.nl en is medeverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de blog, cursussen en sociale media. Daarnaast heeft ze i.s.m. Karel de cursus "Google Analytics in de praktijk" ontwikkeld.
4 reacties op "Social vs Search marketing, wie van de twee?"

Reageren


Karelgeenen.nl BV | Pastoor v. Vroonhovenstraat 8 | 5554 HJ Valkenswaard | Tel: 0575-200 228
Privacy Policy | Gebruiksvoorwaarden | Copyright 2006 - 2014