Naar
boven
Logo Karel Geenen

LinkedIn update: bedrijfspagina’s

Begin september kondigde LinkedIn de eerste veranderingen al aan in deze blogpost. Maar sinds deze week zijn de nieuwe features op bedrijfspagina’s pas beschikbaar voor alle bedrijven. Tijd om je pagina te updaten!

Wat is er veranderd?

Er zijn 4 primaire veranderingen aan de bedrijfspagina.

1. Grote banner bovenaan. Net zoals de coverfoto op Facebook en sinds kort ook de header op Twitter, is het mogelijk een grote foto te gebruiken op je bedrijfspagina. Voorbeeld van een mooie foto:

vb. hubspot bedrijfspagina

Het uploaden van zo’n foto is erg makkelijk, in de bewerkmodus van je bedrijfspagina hebben ze een optie ‘afbeelding’ toegevoegd boven ‘standaardlogo’.

2. Nieuw design van de updates. Met dit nieuwe design zullen producten, services en vacatures nog meer opvallen tussen de berichten in je bedrijfsupdates.

3.  Updates laten opvallen. Het is vanaf nu ook mogelijk om bepaalde berichten op te laten vallen, dit zorgt ervoor dat de update 48 uur bovenaan op je bedrijfspagina blijft staan. Belangrijke informatie blijft zo langer zichtbaar, waardoor het bericht door meer mensen gelezen zal worden.

4. Bedrijfspagina’s zijn nu ook mobiel beschikbaar. De pagina’s worden nu ook weergegeven in de app voor smartphones en iPad.

Voordelen op een rij

Het nieuwe design heeft volgens LinkedIn de volgende voordelen:

  • - Het is voor leden makkelijker om bedrijven te vinden: informatie is makkelijker en sneller beschikbaar.
  • - Aanzetten tot dialoog: het is makkelijker de laatste updates van bedrijven te delen, liken en op te reageren.
  • - Mobiele integratie: de bedrijfsinformatie is sneller te bekijken voor leden.
  • - Branding: door middel van de nieuwe foto.
  • - Betere bedrijfscommunicatie: door middel van de updates kunnen bedrijven makkelijk hun producten en services uiteenzetten.

Aan de slag met die updates! En volg meteen even onze LinkedIn pagina ;-)


Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Lianne Soer
Lianne is Communicatie & Content Manager bij Karelgeenen.nl en is medeverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de blog, cursussen en sociale media. Daarnaast heeft ze i.s.m. Karel de cursus "Google Analytics in de praktijk" ontwikkeld.
Ben de eerste die reageert!

Reageren