Naar
boven
Logo Karel Geenen

Google Adwords geeft inzicht in advertentienetwerk

Google Adwords Gisteren liet Google weten voortaan een nieuw rapport beschikbaar te stellen binnen Adwords. Op dit rapport zie je voortaan meer informatie zoals het domein, de exacte URL, vertoningen, het aantal kliks en de conversie.

Op deze manier heb je nog meer controle over het contextueel adverteren. Het was vaak zo dat adverteren op het advertentienetwerk voor slechte ctr’s en conversies zorgden. Vanaf nu kun je dus heel gericht gaan adverteren en weet je precies wat werkt (en wat niet ;-))… 

Zelf een Google AdWords specialist worden?

Bekijk cursus nu!

Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Karel Geenen
Karel Geenen is de eigenaar van deze weblog, en tevens eigenaar van Yargon, een zoekmachine marketing bedrijf gericht op het MKB.
2 reacties op "Google Adwords geeft inzicht in advertentienetwerk"
  • Mario Kluser zegt:
    19 jun, 2007 om 11:29

    Hallo Karel,

    Tot nu toe heb ik die rapport niet kunnen vinden. Volgens mij gaat het hier nog om een beta-versie die nog niet op alle landelijke sites beschikbaar is.

    Trouwens gaf Google altijd aan dat een slechte performance op het advertentie-netwerk geen negatieve gevolgen heeft voor de ctr op het zoeknetwerk.

    Groeten,
    Mario

    Reageren
  • Mario Kluser zegt:
    23 jun, 2007 om 02:37

    Hallo Karel,

    vandaag had ik ook het nieuws dat je nu die websites kunt raadplegen waarop je advertenties uit het inhoud-netwerk getoond worden.
    Als ik de helpfunctie wil raadplegen waar ik dat rapport kan zien c.q. genereren, dan krijg ik doodleuk de melding dat het help-onderwerp niet bestaat.

    Weet jij hoe je aan die rapport komt?

    Alvast een prettig weekend!
    Mario

    Reageren

Reageren