Naar
boven
Logo Karel Geenen

Een week in social media bij Karelgeenen.nl

In de blogpost van dinsdag heb ik al uitgebreid gesproken over de tijd die je aan social media besteedt. En dat dit per organisatie sterk kan verschillen.

Ik had beloofd een overzicht te plaatsen van de tijd die wij besteden aan social media, inclusief de blogposts op karelgeenen.nl, hier is ie dan:

De tijd die wij eraan besteden is natuurlijk veel meer dan wanneer je geen dagelijkse blogposts hebt, of zelfs helemaal geen.., maar het kan je wel helpen bij het maken van je eigen planning.

Wat denk jij er van?


Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Lianne Soer
Lianne is Communicatie & Content Manager bij Karelgeenen.nl en is medeverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de blog, cursussen en sociale media. Daarnaast heeft ze i.s.m. Karel de cursus "Google Analytics in de praktijk" ontwikkeld.
10 reacties op "Een week in social media bij Karelgeenen.nl"
  • Frank zegt:
    16 aug, 2012 om 09:39

    Dank je voor de uiteenzetting. Maar bij mij komt direct de vraag: wat levert het op…

    Reageren
    • Lianne Soer zegt:
      16 aug, 2012 om 09:49

      Hoi Frank,
      Wij merken dat er veel bezoekers via social media bij ons op de blog komen en dit blijft groeien naarmate wij consequenter en actiever aanwezig zijn op de verschillende kanalen.
      Een schema zoals hierboven kan je dus helpen bij het vergroten van je bereik en de interactie met / betrokkenheid bij je community.

  • Gerrit van Bakel zegt:
    17 aug, 2012 om 10:16

    Met name bloggen geeft inderdaad een prima organisch resultaat. Momenteel aan het onderzoeken hoe de clickthrough zich bijvoorbeeld ten opzichte van adwords verhouden.

    Reageren
    • Lianne Soer zegt:
      17 aug, 2012 om 15:27

      Ben benieuwd naar de uitkomst!

  • christian zegt:
    20 aug, 2012 om 13:27

    Bedankt voor jullie overzicht Lianne, ziet er erg goed uit. Ik denk dat ik momenteel op dagbasis evenveel tijd eraan kwijt ben.

    Reageren
    • Lianne Soer zegt:
      20 aug, 2012 om 13:33

      Dank voor je reactie!

  • Renée zegt:
    22 aug, 2012 om 12:12

    Dank voor ‘t overzicht, ‘t is inderdaad een mooie leidraad.

    Ik blog zelf bij lange na niet 1x per dag en ben ook niet van plan ‘t zo ver te laten komen. ;-)
    Alleen ben ik me daardoor niet zo erg bewust van alle tijd die er in de dingen eromheen gaan zitten, maar gooien die dingen wel (te) regelmatig m’n planning overhoop.

    Ook ga ik op een andere manier met SM (blijft een aparte afkorting) om: ik zend niet alleen, maar reageer ook graag. Da’s geen betere manier, alleen een andere. Met een ander doel. ‘Mijn’ manier vraagt wel meer tijd en heeft ‘t risico in zich dat het zonder ‘t je te beseffen teveel tijd kost!

    Ik ga dus zeker een dergelijk schemaatje voor mezelf maken, zodat m’n planningen beter/langer houdbaar zijn.

    Groeten, Renée

    Reageren
    • Lianne Soer zegt:
      22 aug, 2012 om 12:22

      Hoi Renée,

      Ik ben benieuwd of je schema gaat helpen! Hoop het voor je ;-)
      Al blijft het soms passen en meten met de tijd die je hebt.
      Ach ja, hoort er bij!

      groet, Lianne

  • Saskia van der Hilst zegt:
    01 apr, 2014 om 10:07

    Bedankt voor de inspiratie voor een schema, werken jullie met hootsuite om te agenderen? Zoja, tevreden? Zonee, welke andere tool of posten jullie alles gewoon realtime? Zit een weg te zoeken om zo efficiënt mogelijk te werken in een team…

    Reageren
    • Lianne Soer zegt:
      01 apr, 2014 om 14:08

      Hi Saskia dank voor je reactie. Wij gebruiken voor Twitter inderdaad Hootsuite, maar lang niet alles in geagendeerd. Het is erg belangrijk om ook realtime te posten én conversaties aan te gaan. Daarvoor moet je wel realtime je account in de gaten houden én daarvoor is Hootsuite ideaal. Succes!

Reageren


Karelgeenen.nl BV | Pastoor v. Vroonhovenstraat 8 | 5554 HJ Valkenswaard | Tel: 0575-200 228
Privacy Policy | Gebruiksvoorwaarden | Copyright 2006 - 2014