Naar
boven
Logo Karel Geenen

SEM in België: Searchuniversity.be

searchuniversitybeDe agentschappen bSeen, Knewledge en Semetis organiseren de eerste “Search University“. Dit op 03 september te Brussel. Het doel is het meedelen van de meest geavanceerde technieken in Search Engine Marketing (SEO & SEA) met marketeers en adverteerders.

Dit evenement biedt een grondige aanpak van de zoekmachine optimisatie (SEO) en het zoekmachine adverteren (SEA). Sprekers en organisatoren zijn Belgische experten op het gebied van Search Engine Marketing (SEM). Bovendien hebben marketeers de gelegenheid om hun website te laten reviewen met een live-audit op het evenement zelf- van hun website naar SEO vriendelijkheid. Deze audit zal kort de sterke en zwakke punten van de website bespreken.

“Wij zullen ons richten op concrete gevallen, en zullen aanbevelingen doen zodat marketeers dit rechtstreeks kunnen toepassen in hun dagelijkse activiteiten,” zegt Gerald Claessens, Knewledge oprichter en voormalig CEO van Hi-Media België en Publicityweb. Het is dus niet een louter commerciële presentatie. ”

“Onze drie agentschappen willen de Belgische Search Engine Marketing industrie voorwaarts duwen,” zegt Marnik D’Hoore, CEO bij bSeen. “Daarom hebben we openlijk samengewerkt voor de organisatie van dergelijk evenement. We hebben heel wat verrassingen voor de deelnemers, waaronder een presentatie met de meest recente trends op het gebied van SEO en case studies. Maar ook presentaties van Google Analytics als een tool voor het optimaliseren van AdWords-campagnes en een benchmark voor de gemiddelde kosten per klik in België in vergelijking met onze buurmarkten “.

“Het evenement biedt ook een ronde tafel met 2 Belgische pioniers van Search Engine Marketing, namelijk Gerald Claessens & Marnik D’Hoore,” zegt Gabriel Goldberg, directeur bij Semetis en ex-Googler. “Deze twee professionelen hebben een lange ervaring in de Belgische Zoekmachine marketing industrie. Zij zijn van plan om hun verhalen met jullie te delen.”

Drie belangrijke thema’s op de agenda: zoekmachines zijn geen “black boxes”, zoekwoorden aankopen is niet vergelijkbaar met media ruimte aankopen en Search Engine Marketing is een continu proces.

Het evenement zal worden gehouden in Brussel op donderdag 3 september 2009, en target marketing managers en webmasters. Het panel van sprekers zal bestaan uit specialisten en pioniers van SEM in België zoals Marnik D’Hoore (bSeen), Gerald Claessens (Knewledge), Gabriel Goldberg (Semetis), David Gillain (Google) en Olivier Zimmer (Google).

Informatie en inschrijving op www.searchuniversity.be


Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Karel Geenen
Karel Geenen is de eigenaar van deze weblog, en tevens eigenaar van Yargon, een zoekmachine marketing bedrijf gericht op het MKB.
2 reacties op "SEM in België: Searchuniversity.be"

Reageren