Naar
boven

Conversies verhogen wordt nu echt eenvoudig met deze tool!

Wanneer je al wat langer meedraait in de internet marketing wereld weet je dat het testen van verschillende onderdelen op je website ontzettend belangrijk is. Uiteraard met als belangrijkste doel, het verhogen van het aantal conversies (meer leads, meer verkopen enz.).

Er zijn ontzettend veel zaken die je kunt testen. Denk bijvoorbeeld aan een andere kleur bestelknop, andere indeling van de pagina enz. Er zijn verschillende tools op de markt waar je dergelijke tests mee op kunt zetten.

Zo maken wij bij Yargon bijvoorbeeld gebruik van Google Website Optimizer. Maar sinds kort is er een nieuwe tool beschikbaar, eentje die het verhogen van je conversiepercentage wel erg eenvoudig maakt!

Optimizely

In de onderstaande video wordt deze tool in het kort voorgesteld:

De investering is deze tool is ontzettend laag (al vanaf €16,- per maand). Verder kun je deze tool 30 dagen gratis proberen. Klik op de volgende link om direct te beginnen met het optimaliseren van je conversiepercentage: Optimizely.com.

Voorbeelden

Binnenkort zullen we eens enkele experimenten die wij hebben gemaakt met deze tool gaan delen, stay tuned!

Onze Expertise Nodig?

Vul het onderstaande formulier in of bekijk onze online marketing cursussen en online marketing diensten.


Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Karel Geenen
Karel Geenen is medeoprichter van KG Online Marketing. Hierbinnen vallen dit weblog, onze Academy met online marketing cursussen en het Bureau voor online marketing diensten.
8 reacties op "Conversies verhogen wordt nu echt eenvoudig met deze tool!"
  • Erwin Sigterman zegt:
    07 Dec, 2010 om 15:15

    Dit kun je ook via Reedge doen (nog gratis). Dit is behavioral targeting software, waar ook A/B-testen in zitten

    Reageren
  • André Scholten zegt:
    07 Dec, 2010 om 16:01

    Je zou eens moeten kijken naar de Visual Website Optimizer, die kam ook multi-variate testen ipv alleen A/B testen ;)

    Reageren
    • Karel Geenen zegt:
      07 Dec, 2010 om 16:12

      Toevallig belangen bij VWO ;-)? Ben het met je eens, is zeker een interessante tool. Maar ik vind het nadelig dat je beperkt bent in het aantal testen.

      Ik hoop dat Optimizely binnenkort ook met MVT komt! Dat is wel echt een tekortkoming op dit moment.

  • André Scholten zegt:
    07 Dec, 2010 om 19:18

    Ik heb geen enkel belang in VWO ;) Heb alleen tientallen tests gedaan met deze tool en vind hem vele malen bruikbaarder dan Optimizely.

    Reageren
  • Bobbo zegt:
    07 Dec, 2010 om 19:19

    Heeft iemand er een zicht op wat de meerwaarde van deze tool is tov de Google Website Optimizer? Prijs lijkt inderdaad interessant maar kan dit (veel) meer dan de gratis variant die Google ontwikkelt?

    Reageren
  • BHV zegt:
    08 Dec, 2010 om 12:28

    Ga hem zeker eens proberen. Ben benieuwd hoeveel voordelen het me oplevert ten opzichte van GWO.

    Reageren
  • Jos zegt:
    14 Dec, 2010 om 18:33

    Volgens mij is een van de voordelen dat je slechts eenmalig een stuk code op de pagina’s moet zetten itt bij GA, daar moet je dat bij elke test veranderen.

    Reageren
  • Erwin zegt:
    14 Jan, 2015 om 17:52

    Ikzelf ben aan het testen met Hotjar,
    Is ook nog in beta maar ziet er goed uit.

    Reageren

Reageren