Naar
boven

Karelgeenen.nl geeft weg: 3x Handboek Zoekmachine Marketing

Eind deze maand komt de 4de, geheel herziene uitgave van het “Handboek Zoekmachine Marketing” van Keesjan Deelstra uit.

Naar aanleiding van deze nieuwe release mag Karelgeenen.nl 3 exemplaren weggeven. We hebben besloten om dit op basis van een prijsvraag te doen.

De prijsvraag”¦

Om in het kader van zoekmachine marketing te blijven (daar gaat het boek namelijk ook over) hebben we het volgende bedacht:

Geef aan waarom jij het Handboek Zoekmachine Marketing goed zou kunnen gebruiken, en motiveer dit in een reactie met minimaal 30 woorden.

De drie leukste, grappigste of meest originele reacties zullen het Handboek Zoekmachine Marketing opgestuurd krijgen!

De regels”¦

  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd;
  • De drie winnaars worden gekozen door Karelgeenen.nl en Keesjan Deelstra;
  • De actie loopt tot en met  17 november 2010;
  • Indien je meedoet doen je je echte naam en een geldig e-mailadres hieronder op te geven;
  • Deze regels kunnen altijd aangepast of uitgebreid worden;
  • De winnaar zal op deze blog bekend worden gemaakt uiterlijk 1 week na verstrijken van deze prijsvraag.

Ga nu dus snel naar het reactieformulier en laat die creatieve processen maar eens op gang komen!

Over het Handboek Zoekmachine Marketing

Het ‘Handboek Zoekmachinemarketing’ wordt alom geprezen om zijn volledigheid, deskundigheid en praktijkgerichte oplossingen. De vierde editie is volledig geactualiseerd, zodat je volledig up-to-date bent ten aanzien van zoekmachineoptimalisatie en adverteren voor zoekmachines, Universal search en sociale media.

Voor een uitgebreide samenvatting raad ik je aan om de pagina over het handboek zoekmachine marketing eens rustig door te lezen.

Onze Expertise Nodig?

Vul het onderstaande formulier in of bekijk onze online marketing cursussen en online marketing diensten.


Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Karel Geenen
Karel Geenen is medeoprichter van KG Online Marketing. Hierbinnen vallen dit weblog, onze Academy met online marketing cursussen en het Bureau voor online marketing diensten.
56 reacties op "Karelgeenen.nl geeft weg: 3x Handboek Zoekmachine Marketing"
  • D. Geense zegt:
    08 Nov, 2010 om 16:15

    Het Handboek Zoekmachine Marketing zal voor mijn vader zeer handig zijn, omdat hij begin volgend jaar een nieuw bedrijfje gaat starten. Hij is bezig met het ideeën verzamelen voor een website (wordpress). Maar van het hoog scoren in Google heeft hij geen kaas gegeten. Met het oog op Sinterklaas en Kerst zal het boek een passend cadeau voor hem zijn! Daarom hoop ik dat ik het boek mag winnen!

    Reageren
  • S. Rasterhoff zegt:
    08 Nov, 2010 om 16:28

    Omdat ik nog in het bezit ben van de 2e druk. En ben zeer benieuwd naar de nieuwe inzichten. Want SEO heeft voor ons bedrijf prioriteit nummer 1!

    Reageren
  • Kor zegt:
    08 Nov, 2010 om 18:59

    Dit zou voor ons bedrijf zeer handig zijn. We zitten in een zeer conservatieve business en willen volgend jaar met Inbound marketing aan de slag. Ik ben zelf bijna 50 jaar en merk dat ik nog het meeste met internet en haar toepassinge bezig ben. Er valt dus nog heel wat te overwinnnen en ik denk dat het boek ons daar bij kan helpen.
    Ik hoor graag van jullie.

    Met vriendelijke groet,
    Kor

    Reageren
  • Leander Sikma zegt:
    08 Nov, 2010 om 20:26

    Met het oog op mijn eigen (net opgestarte) weblog en mijn toekomstige nieuwssite wil ik graag meer leren over SEO. Natuurlijk heb ik hier en daar al het een en ander gelezen op Karelgeenen.nl, maar dat kan natuurlijk beter! Mijn doel: Boven Karelgeenen.nl komen op het zoekwoord: Zoekmachine optimalisatie (in Google). Wie weet of het gaat lukken met dat boek!

    Reageren
  • Nico de Jong zegt:
    08 Nov, 2010 om 21:07

    Ik werk voor een NGO we zijn druk doende om ons te profileren tussen alle andere goede doelen. Zoekmachine marketing kost de nodige tijd om te doorgronden. Hierbij hebben we mogelijk ook een inhaalslag te maken t.ov. het bedrijfsleven welke met commerciele doeleinden dat avontuur sneller aangaat.

    Zelf werk ik oa aan de website en ik zou niet willen dat tijdens mijn leven mijn werk nooit gevonden, laat staan gewaardeerd, zal worden. Dus Karel en Keesjan, laat mij niet als een van Gogh de geschiedenis in gaan en help mijn werkgever aan extra bezoekers met behulp van alle inzichten die het boek ons zal geven.

    Reageren
  • Maaike Zweers zegt:
    08 Nov, 2010 om 21:53

    omdat mijn kind precies op dezelfde dag geboren is als de nazaat van Keesjan Deelstra. Dat schept een band, daarom zou ik heel graag het boek ontvangen!!

    Reageren
  • R. van Schijndel zegt:
    09 Nov, 2010 om 00:14

    omdat ik samen met een goede vriend nu eindelijk ons eigen webdesign bedrijfje ga starten, lijkt me dit een zeer nuttig boek om onze toekomstige klanten nog meer kwaliteit te kunnen bieden.

    Reageren
  • Ingrid Ravensbergen zegt:
    09 Nov, 2010 om 10:32

    Ik zou graag winnen, omdat ik zojuist mijn eigen webwinkel gestart ben. Ik zal hier geen linkje proberen te plaatsen, want ik vind de kans op het winnen van het boek belangrijker!

    Zoals ik al vermoedde, wordt het trekken van kwalitatieve bezoekers de grootste uitdaging. Of ik moet m’n geld zonder pardon in Adwords gooien, maar dat blijkt vooralsnog ook nog niet erg rendabel.

    Juist als beginner heb je behoefte aan kwalitatief goede informatie, zoals ook hier op deze site ;)

    Reageren
  • Erik van Beek zegt:
    09 Nov, 2010 om 10:43

    Ik ben gestart met mijn website om kennis op te doen op het gebied van online marketing.

    Vanaf de live-gang van mijn website in januari heb ik veel geleerd over zoekmachine marketing.

    Veel van de kennis die ik nu heb is afkomstig van blogs zoals deze. Hoewel ik al een aardig eind ben heb ik het gevoel dat het zeker nog beter kan (ik sta immers niet op positie één in Google!).

    Ik denk dat het boek van Keesjan Deelstra mij hier zeker bij zal helpen.

    Reageren
  • Bjorn van der Neut zegt:
    09 Nov, 2010 om 11:33

    Ik wil het boek graag cadeau geven aan een collega van mij. Ze is sinds kort verantwoordelijk geworden voor social media en marketing. Volgens mij kan ze hier nog veel van leren.

    Reageren
  • Mark Houtkamp zegt:
    09 Nov, 2010 om 11:59

    Ik volg nu de Minor Online Marketing op de HvA. Door het geweldige kennisniveau (NOT) van de docenten moet dit een goed doel zijn om het boek van zoekmachine marketing aan weg te geven.

    Hopelijk kan de resterende tijd van de 5 maanden dan nog een beetje nuttig ingevuld worden :-s Ik vrees echter het ergste…

    Reageren
  • Eeuwe zegt:
    09 Nov, 2010 om 12:24

    Ik wil graag een exemplaar hebben omdat ik geen moraalridder ben, maar gewoon omdat ik een al oude Hollander ben die kickt op gratis dingen! Ohja en een boek scheelt zoeken op internet!

    Reageren
  • Bart van Duinkerken zegt:
    09 Nov, 2010 om 12:29

    Het boek zou voor mij een welkome aanwinst zijn voor het afstuderen. Ik ben met afstuderen bezig en ga daarin strategische plannen opzetten voor zowel SEO en SEA voor een grote Nederlandse webwinkel. Aangezien er geen vergoeding aan vast hangt zou een gratis boek hierover erg prettig zijn voor mijn financiële positie.

    Reageren
  • Martijn zegt:
    09 Nov, 2010 om 12:32

    Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten hoe het precies werkt, hoor veel dingen, maar wil hard bewijs in de vorm van jouw boek! Groeten Martijn (precies dertig woorden)!

    Reageren
  • Jan-Willem van Barneveld zegt:
    09 Nov, 2010 om 12:37

    Wil graag meer over dit onderwerp weten. Sta altijd open om nieuwe dingen te leren in IM.

    Reageren
  • Aschwin Wesselius zegt:
    09 Nov, 2010 om 12:48

    Het Handboek Zoekmachine Marketing lijkt me een geweldige bundel aan tips. Ik hoop dat die mij precies kunnen vertellen hoe ik kan werken aan een plan om een zoekmachine aan de man te brengen.

    Reageren
  • Peter Snijders zegt:
    09 Nov, 2010 om 12:59

    Mijn bedrijf en websites zijn voornamelijk actief in de zomerperiode (ons seizoen). Deze winter wil ik het graag voor elkaar krijgen dat mensen ook in mijn rusige periode al wel in contact gaan komen met onze aktiviteiten. In de wintermaanden zitten de mensen meer binnen en dus ook meer achter de computer. Graag wil ik leren hoe ik deze mensen op het juiste moment en de juiste manier zou kunnen benaderen. Dus voor mij geen beter boek te bedenken lijkt me zo.

    Groet, Peter

    Reageren
  • Nanin Peters zegt:
    09 Nov, 2010 om 13:00

    Ik wil het boek graag winnen omdat ik voor een IT + Telecom bedrijf werk en ik alles te weten kom over SEO, zodat ik tijdens de lunch mijn veelal technische mannelijke collega’s ook eens kan overtroeven met kennis. Ik wil een SEO expert worden

    Reageren
  • Esther zegt:
    09 Nov, 2010 om 13:22

    Omdat ik behorende bij de “oude” generatie onder de voet wordt gelopen door de nieuwe generatie marketeers (ondanks mijn 36 lentes). Ik wil graag bij blijven, zeker nu als zelfstandige waar ik niet meer om online marketing heen kan. Ik twitter, heb een Facebook account, gebruik LinkedIn, heb een Google-gen, maar weet niets van SEO. Heeeeel ernstig. Nu mijn project over een week afloopt, heb ik dan mooi tijd voor SEO-ZS cursus (zelf studie). En geen beter boek om als SEO bijbel mee naar bed te nemen!!

    Reageren
  • Wil Salden zegt:
    09 Nov, 2010 om 13:34

    Omdat er geen gedegen opleiding bestaat met betrekking tot SEO en Online Marketing. Middels dit boek wil ik mezelf na mijn studie marketing communicatie graag gaan verdiepen in de SEO technieken en deze gaan toepassen in mijn nieuwe functie als SEO Assistent…

    Reageren
  • Max Kooijmans zegt:
    09 Nov, 2010 om 13:46

    Zweet, tranen en bijna bloed heeft het gekost. Na twaalf jaar gaat 2 juli 2011 de Friese Stoomtrein Maatschappij van start. Moderne stoom in een oud jasje. Database gestuurde marketing, e-tickets, twitter en social media. Alles zetten we in om elke week volle treinen te krijgen. Veel geld gaat er zitten in het opleiden van onze machinisten en stokers. Helaas is er voor het opleiden van de marketeers geen budget. Gaat allemaal zitten in onze websites. Vele uren van gepassioneerde vrijwilligers. Die kunnen een GRATIS handboek goed gebruiken. Hoe beter we gevonden worden, hoe meer kaarten we verkopen. Met Karels boek, zijn we stomend boven Jan! En als we het boek krijgen, nodigen we Karel en Keesjan uit voor een stomend tochtje door ZW-Fryslân. En winnen we geen boek, dan zijn ze ook welkom. Steam on!

    Reageren
  • Herman Seli zegt:
    09 Nov, 2010 om 14:48

    Omdat ik als Belg en Antwerpenaar ervan overtuigd ben dat ik nog iets kan bijleren van onze Noorderburen

    Reageren
  • Rob zegt:
    09 Nov, 2010 om 14:52

    Ik ben gevraagt door 2 vrijwilligersorganisaties of ik ze wil ondersteunen bij hun marketing activiteiten. Natuurlijk doe ik dat graag. Alle tips daarbij zijn zeer welkom en meegenomen.

    Reageren
  • Nico Kaag zegt:
    09 Nov, 2010 om 15:39

    Ik zou het boek graag willen omdat ik 2 weken geleden een hele mooi kast heb gekocht, Waarbij het rechterdeel (met gesloten deuren) een kleding kast is, en het linker deel een vitrine kast, maar daartussen zitten een aantal boekenplanken, en daar staan momenteel welgeteld 3 boeken, en dat staat nogal karig, dus ik wil graag extra boeken voor in mijn boekenkast.
    Hij zal een heel mooi plaatsje krijgen tussen de boeken:
    C# Bible en Beginning Zend Framework!
    En waarschijnlijk word hij ook nog wel regelmatig gelezen, aangezien ik bezig ben met een aantal websites op te zetten, maar dat is meer bijzaak, MIJN BOEKENKAST MOET VOL!!

    Reageren
  • Paula van Doorn zegt:
    09 Nov, 2010 om 16:24

    Mijn wandelende zoekmachine marketing handboek (lees: collega) is al voor lange tijd uit the running. Zonder haar aanwezigheid is er een groot gemis aan zoekmachine marketing informatie. Het zou perfect zijn als ik dat boek win: kan ik geheel onafhankelijk de tips en trucs van zoekmachine marketing toepassen!

    Reageren
  • Ineke zegt:
    09 Nov, 2010 om 16:38

    Heel erg graag zou ik het gratis handboek willen ontvangen omdat ik zo handig (niet dus) ben geweest om te wedden met mijn baas dat ik de meeste klanten binnen ga halen!
    Aangezien de nieuwe marketingstrategie mij op dit moment nog steeds meer de baas is dan ik de strategie, d.w.z.de termen SEO, social media etc. zijn voor mij nog aardig vreemd, ben ik bang dat ik op deze manier de weddenschap ga verliezen. Extra support zal mij zeker helpen om als winnaar uit deze contest te komen!!

    Reageren
  • Wuyts Alain zegt:
    09 Nov, 2010 om 16:41

    Karel, stuur vandaag nog dit boek naar mij. Als ik binnenkort bij jou kom soliciteren zal je jezelf dankbaar zijn. De internet marketing sector is de job van mijn leven. Dus twijfel niet en reageer nu voor het te laat is. En kom daarna is e pinke drinken he ;-)

    Reageren
  • Maud Ebbekink zegt:
    09 Nov, 2010 om 16:57

    Ik kan dit boek heel goed gebruiken, want ik lig met een hernia thuis op de bank. Ik heb dus genoeg tijd voor wat bijscholing op het gebied van zoekmachine marketing. Dan kan ik over een aantal weken weer fris en fruitig op mijn werk komen met mijn nieuw verworven kennis.

    Reageren
  • Peter Verhoeven zegt:
    09 Nov, 2010 om 17:08

    Omdat ik niet van boeken lezen houdt in de vorm van verhalen, maar het wel interessant vindt om boeken te lezen als: Online Marketing (Jeroen Bertrams), de Google Code (Henk van Ess) en zo denk Steve Jobs hoop ik dat het boek: Handboek Zoekmachine Marketing verder aansluit bij mijn interesses.

    Kopen is ook een optie, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar gratis. Ik hoop dat dit leerzaam is en kan dit direct in de praktijk uitproberen!

    Reageren
  • Tony zegt:
    10 Nov, 2010 om 08:51

    De derde druk van dit boek stond bij mij aan de basis van een carrière binnen de online marketing. Tot op heden heeft dit mij geen windeieren gelegd en ben ik er trots op om werkzaam te zijn binnen dit dynamisch vakgebied. Met de hulp van de vernieuwde versie hoop ik mijn kennis een nieuwe impuls te kunnen geven waardoor ik nog efficiënter te werk kan gaan.

    Reageren
  • Maurice zegt:
    10 Nov, 2010 om 14:51

    Als een stagiaire van een bekend online marketingbureau een GRATIS boek kan ontvangen is dat zeer welkom. Waarom?

    1. Om mijn stagerapport verder te voorzien van handige tips/trucs.
    2. Om naast de gekochte ‘Handboek Online Marketing’ (de gratis verkregen) ‘Handboek Zoekmachine Marketing’ te mogen bezichtigen.
    3. & Om een perfect blok ‘Online Marketing’ van de Avans Hogeschool op te mogen zetten. (Om online marketing te introduceren)

    Reageren
  • Ruud van Leeuwe zegt:
    10 Nov, 2010 om 14:58

    Als beginnend online media zzp†™er zou ik het boek graag willen winnen, aangezien ik erg benieuwd ben over welke volledige, deskundige en praktische informatie dhr. Keesjan Deelstra beschrijft die in de afgelopen jaren Karel Geenen nog niet behandeld heeft!

    Reageren
  • Jef Van Gool zegt:
    10 Nov, 2010 om 15:29

    Omdat ik goed wil scoren op “soekmasjienoptimalizasie”, “seejoow”, “soekmasjienemaarketting” en andere termen zodat ik mijn eigen imperium kan opzetten, net zoals Karel het ons zo voorbeeldig voordoet! Go Karel Go.

    Reageren
  • Joost van Berckel zegt:
    10 Nov, 2010 om 20:05

    Beste Karel,

    Graag zou ik een exemplaar van dit SEO boekwerk willen bemachtigen. Voor mijn eigen bedrijf wil ik mij de komende tijd verder gaan specialiseren in zoekmachine optimalisatie. Zojuist heb ik het eerste hoofdstuk gelezen via de verkopende website (marketingtools uit mijn hoofd)

    Ik zal het boek goed kunnen gebruiken wanneer ik binnenkort ga emigreren naar Peru. Dit is zeker een boek die ik in mijn bagage meeneem.

    Saludos,

    Joost

    Reageren
  • Roy zegt:
    11 Nov, 2010 om 11:28

    Omdat ik gevonden wil worden.

    Reageren
  • Mano zegt:
    11 Nov, 2010 om 12:07

    Ik heb op het randje gestaan om ontslagen te worden. De directie ziet de meerwaarde niet van SEO. Ik werk nu (na lang onderhandelen) op 50% basis :-(
    Ik heb nu dus nog maar de helft van mijn uren over. 1 Januari wordt gekeken of ik weer fulltime mag gaan werken of dat ik misschien alsnog ontslagen wordt. Met dit boek kan ik ze de meerwaarde laten zien van SEO en ze overtuigen om mijn baan te behouden.

    Reageren
  • Merel zegt:
    11 Nov, 2010 om 15:59

    Voor mijn internship ben ik bezig met het realiseren en optimaliseren van Google Adwords Campagnes. Hiermee loop ik wel eens (lees:vaak) vast door nieuwigheden en ben ik gedoemd alle blogs over Google Adwords opnieuw en opnieuw uit te pluizen tot ik het antwoord op die problemen heb. Het boek zal een hele goede functie kunnen vervullen om te laten zien dat ik echt het beste voor heb met de campagnes en dat ik daadwerkelijk iets voor ze kan betekenen met betrekking op Google Adwords.

    Reageren
  • Hendrikjan van Zanden zegt:
    11 Nov, 2010 om 17:18

    Hallo,

    Uw boek wordt geprezen om u volledigheid, deskundigheid en praktijkgerichte oplossingen. Zelf volg ik de opleiding Marketing & Communicatie en hier komt zoekmachinemarketing niet aan bod. Als u mij kan overtuigen van de volledigheid van het boek ga ik ook proberen anderen te overtuigen in mijn klas van het voordeel van zoekmachinemarketing.

    Reageren
  • Sebastiaan Rink zegt:
    11 Nov, 2010 om 20:44

    Hallo,

    Ik ben enorm geïnteresseerd in uw boek. ik ben 19jaar en sta momenteel samen met een klasgenoot van de opleiding marketing en communicatie aan de start van ons eigen bedrijf. Binnen ons bedrijf willen we een onderdeel in de Zoekmachine marketing starten, en graag leren we extra bij uit uw boek. u maakt dus niet alleen mij maar ook mijn klasgenoot heel blij.

    Reageren
  • Fitnessapparatuur zegt:
    11 Nov, 2010 om 21:13

    Leuke actie, ik weet nog wel iemand die het kan gebruiken ;)

    Reageren
  • Dieter Vertessen zegt:
    12 Nov, 2010 om 01:02

    Ik kan het boek gebruiken omdat ik wil weten waarover ik me niet druk moet maken wanneer ik in mijn pageheaders zet.

    Een SEO-hoofdstukje lezen voor het slapengaan geeft mij rust, terwijl SEO-liefhebbers er alleen maar nachtmerries van krijgen.
    Of hoe zou jij anders een droom omschrijven waarin Matt Cutts persoonlijk al je sites uit Google gooit omdat je één linkje kocht?

    Reageren
  • Dieter Vertessen zegt:
    12 Nov, 2010 om 01:05

    Oeps, mijn html is weggevallen. Daarom nogmaals mijn reactie, maar dan aangepast.

    Ik kan het boek gebruiken omdat ik wil weten waarover ik me niet druk moet maken wanneer ik “noindex,nofollow” in mijn pageheaders zet.

    Een SEO-hoofdstukje lezen voor het slapengaan geeft mij rust, terwijl SEO-liefhebbers er alleen maar nachtmerries van krijgen.
    Of hoe zou jij anders een droom omschrijven waarin Matt Cutts persoonlijk al je sites uit Google gooit omdat je één linkje kocht?

    Reageren
  • Martine zegt:
    12 Nov, 2010 om 11:57

    Eigenlijk weet ik zelf alles al, maar goed, er moet ook iemand zijn die controleert of alles er wel in staat en controleert op juistheid… (*ahum*)

    Reageren
  • Marco zegt:
    12 Nov, 2010 om 15:52

    3 jaar ideevorming in mijn hoofd, 1 jaar boeken lezen, internet platsurfen, 6 maanden bezig met opzetten van de site: nu 2 weken live.
    Allemaal prachtig maar bezoekers zijn natuurlijk ook leuk!
    Kortom: nog wat literatuur is zeer welkom (net als de bezoekers).

    Reageren
  • Korting zegt:
    12 Nov, 2010 om 16:02

    Ik heb in dit computertijdperk geen papier meer om aan te steken als de stroom uitvalt!

    Reageren
  • Erwin Bot zegt:
    12 Nov, 2010 om 20:05

    Mijn zoontje van 2 vind het geweldig om op schoot te zitten achter de computer samen met mij. Hij wil dan een koe zien, een huis, een bus, een trein en een paard. Dat zoeken we natuurlijk op via Google images.
    Hij heeft ook al een eigen website. We zouden je boek er graag op na slaan hoe we de komende jaren nog beter naar alle dieren en auto’s kunnen zoeken en zijn website vol zetten met leuke dieren, auto’s en bussen.
    Natuurlijk wil hij dan graag goed gevonden worden, zodat hij veel vriendjes krijgt en als hij groot is, zijn eigen bedrijf kan starten met zijn website.
    Met alle tips uit jouw boek gaat dat natuurlijk helemaal lukken.

    Reageren
  • G. Cooreman zegt:
    12 Nov, 2010 om 23:40

    Als student tracht ik mijn kennisveld zo breed mogelijk te houden. Kwaliteitsvolle vakliteratuur vormt daarin uiteraard de basis.
    Belangrijker is echter dat ik het uitgespaarde geld kan investeren in het nodige gerstenat om zo nog efficiënter te kunnen ‘netwerken’…

    Reageren
  • Han Boin zegt:
    14 Nov, 2010 om 19:57

    Waarom? Het is een goed en duidelijk boek, naslagwerk etc. Ik heb zelfs de 3e versie in mijn enthousiastme 2x besteld….
    dit boek is een aanrader voor zowel de beginner als de professional!

    Reageren
  • Marc Spits zegt:
    15 Nov, 2010 om 00:17

    Ik wil graag het boek winnen omdat:ik slecht in slaap komde tijd er mee doden kanmisschien de muggen ookin Matt’s volgende filmpje niet op zijn neus hoef te lettende zoekfunctie op deze blog niet meer nodig hebstiekum toch een beetje fan van Karel benhet bijna sinterklaas iszijn dit al 30 woorden?dit zelfs op mijn Google telefoon 30 min. kostik een “s.o.s.r.g.” ben (Google that)ik nu eindelijk slaap krijgzzzzzzzzzz.

    Reageren
  • Marc Spits zegt:
    15 Nov, 2010 om 00:20

    GRRR…. DE HTML werkt niet

    Reageren
  • SPhoenixB zegt:
    15 Nov, 2010 om 19:10

    Wat een goed idee om een GRATIS boek weg te geven, zie hoeveel reacties je krijgt. Ik hoef het boek niet, ik kom gewoon af en toe kijken naar je tips. Bedankt voor het idee. Misschien ga ik ook een GRATIS boek weggeven.

    Reageren
  • Heleen zegt:
    16 Nov, 2010 om 10:49

    Wat ik zou willen hebben voor sinterklaas?
    Een boek met 456 pagina’s.
    Door niemand minder dan Keesjan Deelstra geproduceerd.
    Met alles over seo en social media, volledig geactualiseerd!
    Meer kennis over adverteren en zoekmachine optimalisatie.
    Is een echte must have voor elke organisatie.
    Helemaal up to date het nieuwe jaar beginnen.
    Wat zou het fantastisch zijn als ik dat boek zou winnen!

    Reageren
  • S. in 't Veld zegt:
    17 Nov, 2010 om 10:10

    Ooit had niemand nog van mij gehoord,
    Totdat er in 2010 in Google werd gescoord.

    Bloed, zweet en tranen heeft het me gekost,
    Maar dankzij Google is mijn vindbaarheid opgelost.

    Inmiddels op vele zoekresultaten op nummer één,
    Met wat nieuwe interessante spelers om mij heen.

    Ik deel mijn kennis en vermeld ook andere partijen,
    Die dan ook weer goed gedijen.

    Grootse online plannen voor 2011,
    Met steeds de eerste vraag †˜Kan ik het niet zelf?†™

    Tijd om een volgende stap te doen,
    Het boek lijkt me een superleuk kado voor in de schoen.

    Nog net op tijd voor deelname aan deze actie,
    Dat kon toch niet uitblijven deze reactie…..!

    Reageren
  • Karel Geenen zegt:
    21 Nov, 2010 om 20:04

    Aan alle inzenders:

    Superbedankt voor jullie reacties! Keesjan en ik zullen nu gaan bepalen welke drie het handboek toegestuurd zullen krijgen. De winnaars zullen hier bekend worden gemaakt, en persoonlijk een mail ontvangen.

    Reageren
  • Karel Geenen zegt:
    22 Nov, 2010 om 11:07

    De winnaars zijn bekend!

    Dit zijn degene die gewonnen hebben:

    D. Geense: http://www.karelgeenen.nl/08/karelgeenen-nl-geeft-weg-3x-handboek-zoekmachine-marketing/#comment-113838

    S. In ’t Veld: http://www.karelgeenen.nl/08/karelgeenen-nl-geeft-weg-3x-handboek-zoekmachine-marketing/#comment-115169

    Max Kooijmans: http://www.karelgeenen.nl/08/karelgeenen-nl-geeft-weg-3x-handboek-zoekmachine-marketing/#comment-114015

    Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden, de winnaars ontvangen een mail waarin de adresgegevens worden gevraagd.

    Iedereen bedankt voor de leuke inzendingen! Ik zal eens kijken of we meer uitgevers kunnen vinden voor dergelijke acties!

    Reageren
  • Speurhoek zegt:
    22 Nov, 2010 om 22:13

    Jammer net telaat heb je de oude versie toevallig niet over.

    Reageren

Reageren