Naar
boven

Google Ad Manager in beta

Google Ad ManagerEen tijdje geleden heeft Google het bedrijf Doubleclick overgenomen. Vandaag is duidelijk geworden wat de plannen zijn met dit bedrijf. En ik ben blij verrast met het nieuwe product wat Google vandaag in bèta heeft uitgebracht!

Het nieuwe product van Google heet Google Ad Manager. Met Google Ad manager is het mogelijk om het hele advertentiesysteem achter je website te regelen en monitoren. Een uitkomst voor webmasters van publisher websites.

Wat is Google Ad Manager?
In de onderstaande afbeelding kun je zien wat Ad Manager in het kort is/doet:

Uitleg Google Ad manager

Conclusie
Hoewel ik nog geen uitnodiging heb gekregen voor de bèta test ben ik erg benieuwd naar de functies. Ik verwacht er in ieder geval veel van!

Zodra ik toegang heb gekregen zal ik jullie laten weten wat ik er van vind! Ondertussen kun je jezelf ook aanmelden als bèta tester via de volgende link: aanmelden bèta test Google Ad Manager.

Onze Expertise Nodig?

Vul het onderstaande formulier in of bekijk onze online marketing cursussen en online marketing diensten.


Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Karel Geenen
Karel Geenen is medeoprichter van KG Online Marketing. Hierbinnen vallen dit weblog, onze Academy met online marketing cursussen en het Bureau voor online marketing diensten.
3 reacties op "Google Ad Manager in beta"
  • Thomas M zegt:
    15 Mrt, 2008 om 23:44

    Dus als ik het juist versta probeert google via de ad manager doubleclick te linken met google adsense en zo verder te optimaliseren?

    Reageren
  • HP zegt:
    19 Mrt, 2008 om 10:28

    Zou wel een verrijking zijn, beter (en vooral makkelijker) bepalen en meten hoe en welke ads op welke plekken het beste converteren.

    HP

    Reageren
  • Tim Sanders zegt:
    19 Mrt, 2008 om 10:51

    Mijn eerste indruk van deze tool is echt heel goed. Zelf heb ik me niet ingeschreven voor deze tool, maar een vriend van mij is er lyrisch over.

    Google heeft zichzelf weer overtroffen.

    Reageren

Reageren