Naar
boven

ADV | Congres Facebook Marketing: leer alles over Facebook-marketing in één dag!

Op woensdag 11 juni 2014 vindt in de MediaPlaza in Utrecht de tweede editie van het Congres Facebook Marketing plaats. In totaal zijn er meer dan 20 inspirerende sessies van (internationale) topsprekers en cases van o.a. CoolBlue, Microsoft en de NS.

Logo Congres FB 2014

Het Congres Facebook Marketing richt zich op iedereen die met Facebook zakelijk resultaat wil realiseren maar voor wie is dit congres precies interessant? Hieronder vind je een kleine selectie van het programma.

Interessante sprekers voor Content marketeers

Als je geïnteresseerd bent in content marketing ben je aan het goede adres. Zo komt internationaal bekend keynotespreker, bestseller-auteur en content marketingexpert Jay Baer voor het eerst spreken in Nederland.

In zijn populaire boek “Youtility: Why Smart Marketing is About Help not Hype”, vertelt Baer hoe organisaties door klantgerichte en slimme marketing kunnen slagen waar anderen de mist in gaan door te helpen in plaats van te verkopen. Naast zijn keynote-presentatie verzorgt hij later op de dag ook nog een masterclass over content marketing.

Maar er is meer aandacht voor de kracht van content: zo vertelt Koen Droste van Upcoming, één van de snelst groeiende sites in Nederland, over het geheim van extreem virale content. Hij laat samen met Gonnie Spijkstra zien hoe zij er bij De Telegraaf in zijn geslaagd om het verwijzende verkeer in één jaar tijd te verdubbelen d.m.v. hun content strategie.

De Noorse marketingexpert Thomas Moen behandelt vele internationale succescases en behandelt de de meest effectieve manieren om op de juiste manier op te vallen in de hedendaagse drukke digitale wereld.

Tips voor Facebook-adverteerders

Wil je precies weten hoe adverteren op Facebook je verder kan helpen? Dan zijn de presentaties over Facebook advertising van Dennis Yu en de masterclass van Wilco de Kreij zeer geschikt voor je. Ook in verschillende casepresentaties komt aan bod hoe Facebook advertising een bijdrage heeft geleverd aan het resultaat.

Beter bekend met Search Engine Marketing en AdWords? Keynotespreker Marc Blinder gaat in op de samensmelting van search en social en de impact en mogelijkheden voor marketeers.

Kleine en ‘saaie’ merken op Facebook

Content maken voor “love brands” zoals Heineken, Nike en Starbucks is geen kunst, maar je zult maar een verzekeraar zijn, in de containerschepen zitten of een ICT-dienstverlener zijn. Hoe kun je dan relevant zijn en scoren met Facebook? Dat vertelt Robert Doggers in zijn sessie ‘Facebook voor ‘saaie’ merken.

En hoe zet je Facebook nou succesvol in als kleiner merk en dus veel minder budget hebt? Hoe kun je het als kleine David winnen van de grote Goliath? Daar besteedt Aljo Hartgers alle aandacht aan in zijn sessie ‘David vs. Goliath’.

Hij laat aan de hand van talloze nationale en internationale succescases en voorbeelden zien hoe kleine ondernemers het kunnen winnen van de grote merken. Ook zijn er speciale sessies over Facebook voor o.a. fysieke winkels, sportclubs en goede doelen.

Facebook-acties-top-afbeelding-sidebar

Meer dan 20 sessies en sprekers

In totaal zijn er meer dan 20 inspirerende sessies en sprekers waar je uit kan kiezen en je eigen programma kan samenstellen en als je echt de diepte in wilt, zijn er op dinsdag 10 juni twee masterclasses van Dennis Yu en Polle de Maagt.

Kortom, voor iedereen die serieus zakelijk succes wil behalen met Facebook is dit congres een absolute aanrader. Meer informatie en het gehele programma is te vinden op CongresFacebook.nl.

Impressie eerste editie

Bekijk onderstaande video voor een impressie van de eerste editie Congres Facebook Marketing:

 

Wie weet tot ziens op het Facebook congres ;-)!

Onze hulp nodig met Facebook?

Bekijk onze cursusLaat ons helpen!

Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Lianne Soer
Lianne is Manager van de KG Academy en is medeverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de online marketing cursussen. Daarnaast heeft ze i.s.m. Karel de cursus "Google Analytics" ontwikkeld.
Wees de eerste die reageert!

Reageren