Naar
boven

Zoekadvertenties rapport

3 van de 4 betaalde zoekresultaten gebeuren op Google en 75 cent van iedere betaalde dollar wordt uitgegeven op Google. Dit is uit het rapport gekomen van Efficient Frontier.

De nummers zijn met name aan de kant van uitgaven, Google is hierin de duidelijke leider. Hierna volgt Yahoo en daarna Bing.

Kijkend naar de toekomst is Efficient Frontier erg optimistisch over 2010. Het rapport biedt een positieve kijk op zoekadvertenties. Het bedrijf verwacht dat er meer geïnvesteerd zal worden, het voorspelt ook een solide groei voor Bing.

Lees er alles over :
http://www.efrontier.com/research/search-engine-report

Onze Expertise Nodig?

Vul het onderstaande formulier in of bekijk onze online marketing cursussen en online marketing diensten.


Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Babette Soffer
Babette is eigenaresse van Promopostings. Een bedrijf dat zich richt op internet marketing en viral marketing.
3 reacties op "Zoekadvertenties rapport"
  • Powerplate zegt:
    21 Jan, 2010 om 15:20

    Bing blijft achter, en het zal zeer moeilijk worden voor ze om google uit het geheugen te vegen. Even googelen is zowat een begrip geworden bij velen

    Reageren
  • Verwarming Site België zegt:
    25 Jan, 2010 om 06:22

    Het artikel leest niet makkelijk…

    Reageren
  • Kaliz zegt:
    25 Jan, 2010 om 11:45

    Bing zal zeker in 2010 nog achter de feiten aan blijven lopen. Google is een innovatief bedrijf wat naast het zoekmachine segment allerlei extra (gratis!) diensten levert. Ze zullen de markt voorlopig zeker blijven domineren.

    Reageren

Reageren