Naar
boven

E-mailmarketing: Wat mag wel en wat mag niet?

Vorige week hebben wij (Yargon) samen met ICTRecht een webinar gehouden over e-mailmarketing. Het ging met name over het verzamelen van e-mailadressen en wanneer het wel/niet is toegestaan om te mailen.

Het bleek een ontzettend interessant webinar! Zo interessant dat we het graag met iedereen willen delen! Klik hiervoor de onderstaande link:

Je kunt het webinar en de presentatie hier bekijken!

We spammen mailen!

Onze hulp nodig met e-mailmarketing?

Bekijk onze cursusLaat ons helpen!

Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Karel Geenen
Karel Geenen is medeoprichter van KG Online Marketing. Hierbinnen vallen dit weblog, onze Academy met online marketing cursussen en het Bureau voor online marketing diensten.
2 reacties op "E-mailmarketing: Wat mag wel en wat mag niet?"
  • Harm zegt:
    23 Nov, 2011 om 15:06

    Interessant verhaal, maar er blijft mij wel iets niet helemaal duidelijk.
    Wij leveren een gratis dienst, en zouden dan volgens het verhaal van Arnoud niet zomaar mails naar onze klanten mogen sturen.

    Op marktplaats kun je gratis advertenties plaatsen. Als je dat doet, mogen ze je neem ik aan wel statusmails (er is een bod geplaatst, etc) sturen, anders werkt het systeem niet. Maar ze mogen je vervolgens geen mails sturen over MP zelf, bijv. “Het is feest, de 10 Miljoenste advertentie geplaatst!”

    Maar heb ik nou een advertentie geplaatst in een rubriek waarvoor ik moet betalen, dan mag dat wel?

    Reageren
  • janis zegt:
    24 Nov, 2011 om 15:22

    maar hoe zit het met facebook en badoo?

    krijg regel matig emails(die geen account heeft op deze pagina’s) van mensen die eventueel daar op zitten..
    of van er is een berichtje geplaatst voor je..

    begrijp ik het dus goed dat ik deze bedrijven kan gaan aanklagen?

    gr.

    Reageren

Reageren