Naar
boven

Ontmoet ik jou volgende week op het Webanalytics congres?

Bedrijven beschikken over bergen on- en offline data die inzicht kunnen geven in hun klanten. De kunst is om uit die enorme hoeveelheid data de juiste informatie te halen en zo jouw bezoekers en klanten te leren kennen om ze nog beter van dienst te kunnen zijn. De marketeer van nu heeft de uitdaging om waarde te creëren met data driven marketing.

Ik ben uitgenodigd om volgende week op 2 en 3 april naar het Webanalytics Congres te gaan. Daar word ik bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van “big data”, social media analytics, multichannel en mobile. 

Volgens de organisatie: “Een tweedaags congres met topsprekers uit binnen- en buitenland die informatie biedt voor zowel de strategische professional als de slimme nieuwkomer in de analytics-wereld.” ik ben benieuwd welke nieuwe inzichten het mij gaat opleveren!

Expertsessies en sprekers

Leuk dat André Scholten één van de expertsessies voor zijn rekening neemt op de eerste dag van het event: “Wat zijn de do’s en dont’s van Google Analytics?”. Hij heeft tevens bijgedragen aan onze Online Marketing Tips 2014.

Daarnaast kijk ik uit naar de presentaties van o.a.:

– Arend Zwaneveld – “Zonder R geen big data”
– Mesut Karaman – “KPI dashboard met webanalytics data”
– Tim Akkerman & Sonja Kamst – “Viva iPad app: niet verder zonder data!”
– Sabine Vos – “De valkuilen van Webanalytics”
– Jorik Heins – “Masterclass Online Overtuigen”

Meer info en het uitgebreide programma vind je op webanalyticscongres.nl. En misschien tot volgende week woensdag en/of donderdag!

Uiteraard deel ik hier mijn ervaringen én tips die ik tijdens het event heb opgedaan.

Tot die tijd kun je vast vooruit met de tips in dit artikel: 7 Analytics rapporten voor jouw volgende online marketing campagne!

Meer leren over Google Analytics? Klik hier voor onze gratis e-mailcursus!

Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Lianne Soer
Lianne is Manager van de KG Academy en is medeverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de online marketing cursussen. Daarnaast heeft ze i.s.m. Karel de cursus "Google Analytics" ontwikkeld.
Wees de eerste die reageert!

Reageren