Naar
boven

Het mixen van linkwaardige content en productpagina’s

Op internet heb je grofweg twee soorten content: leuke, linkwaardige en deelwaardige content ((blog)artikelen, infographics, video’s enz) en productpagina’s. Deze laatste soort pagina’s is waar het de meeste ondernemers uiteindelijk om te doen is, daar worden de verkopen gerealiseerd.

Echter iedereen die bezig is met zoekmachine optimalisatie weet dat productpagina’s over het algemeen niet zoveel gedeeld en gelinkt worden. Dat weten we en daarom dat we vaak ook ergens anders op onze website informatieve, linkwaardige en deelwaardige content plaatsen.

Mixen is de boodschap

In de onderstaande video van SEOmoz gaat Rand dieper in op dit onderwerp en bespreekt hij een aantal strategieën over hoe je dergelijke content kunt mixen.

Meer leren over zoekmachine optimalisatie? Klik hier voor onze gratis e-mailcursus!

Met onze hulp bovenaan in Google?

Bekijk onze cursus zoekmachine optimalisatie, onze dienst of vul onderstaand formulier in:


Over de auteur:

Dit artikel is geschreven door .

Karel Geenen
Karel Geenen is medeoprichter van KG Online Marketing. Hierbinnen vallen dit weblog, onze Academy met online marketing cursussen en het Bureau voor online marketing diensten.
1 reactie op "Het mixen van linkwaardige content en productpagina’s"
  • Erik zegt:
    13 Feb, 2012 om 09:45

    SEOmoz heeft me weer veel geleerd. Eerst even mijn contentbak wat vergroten en publiek krijgen en dan kunnen we vol aan de verkoop!

    Reageren

Reageren