Home>Aanbod>Cursus Conversie Optimalisatie

Cursus Conversie Optimalisatie

De cursus

  • Aan het einde van onze cursus heb je alle tools en kennis in handen om per direct meer winst met je website te gaan behalen!
  • je leert alles over conversie optimalisatie en neuromarketing en hoe je dit in de praktijk kunt brengen. De kunst en technieken van het online verleiden.
  • Je leert alle do’s en don’ts van conversie optimalisatie kennen.
  • Je leert hoe je hypotheses kunt testen, de benodigde data moet analyseren en welke tools je daarvoor moet gebruiken.
  • De bonus content bied je ideeën en inspiratie die je direct op het juiste spoor zetten richting betere conversieresultaten.

KG Online Marketing Academy

  • Een cursus volgens de KG Online Marketing visie, sterk gericht op de praktijk en behalen van direct resultaat.
  • 100% online, je kunt de cursus op elk uur van de dag, 7 dagen per week volgen in je eigen tempo.
  • Met een eenmalige investering heb je één jaar lang toegang tot de cursus en de persoonlijke ondersteuning die daarbij hoort.
  • Een jaar lang cursusupdates met de laatste ontwikkelingen en technieken, waarvan je automatisch op de hoogte wordt gesteld.
  • 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie. Geen voorwaarden, één mailtje is genoeg.

Meer winst met hetzelfde aantal bezoekers!

Bezoekers moeten datgene doen wat je van ze verwacht, pas dan verdien je geld. Een formulier invullen. Een product in het winkelwagentje leggen en afrekenen.

Het overgrote deel van je bezoekers doet dat niet. En dat doet pijn in de portemonnee. Want die bezoekers heb je wel op één of andere manier betaald (via advertenties of offline inspanningen bijvoorbeeld).

We onderscheiden dus eigenlijk twee groepen. Diegene die wel doen wat je ze van ze verwacht, en dus geld opleveren, en de diegene die niet doen wat je van ze verwacht, en dus geld kosten. Dit zou je voor lief kunnen nemen. En je zou kunnen proberen om meer bezoekers van die eerste groep in te kopen.

Maar de oplossing is veel eenvoudiger. Je moet er gewoon voor zorgen dat de groep die niet doet wat je van ze verwacht dat wel gaan doen.

En dat is precies wat we je met deze cursus gaan leren.

Hoe?

We leren jou de meest succesvolle technieken en tactieken op het gebied van online verleiden. Hierdoor ga je gegarandeerd meer omzet en winst maken. Maand op maand. Jaar op jaar. Gaandeweg creëer je een website die maximale winst oplevert.

We leren je alles over conversie optimalisatie en neuromarketing en leren je hoe je dit in de praktijk kunt brengen.

Aan het einde van onze cursus heb je alle tools en kennis in handen om per direct meer winst met je website te gaan behalen!

Doelgroep

Deze cursus is een must voor iedereen die baat heeft bij een hoger conversiepercentage van de website, zzp-ers die meer opdrachten willen, ondernemers die meer online willen verkopen en marketingmanagers die afgerekend worden op de online resultaten.

Tijdsinvestering

Om de totale cursus te volgen en e.e.a. direct om te zetten in de praktijk heb je ongeveer 25-30 uur nodig.

Wij zijn van de praktijk en gaan voor resultaat, jij ook?

Onze cursussen zijn gemaakt vanuit de gedachte dat je er direct profijt van moet hebben.

Wij hebben ook liever dat je jouw tijd, zo veel mogelijk besteedt aan de implementatie van wat je geleerd hebt: met minimale tijdsbesteding – het maximale resultaat.

Verwacht dan ook geen lange theoretisch verhalen, maar beknopte to-the-point teksten met praktijkvoorbeelden en tips die je direct toe kunt passen.

De visie hierachter, uitgelegd door Karel:

Onze cursussen zijn volledig online

Al onze cursussen zijn uitsluitend individueel en via internet te volgen. Dit betekent:

  • Dat je inlogt op ons online cursussysteem en de lesstof overal kunt bekijken. Op kantoor via je desktop, of lekker ontspannen op de bank met je laptop of tablet.
  • De lesstof bestaat uit een combinatie van online teksten, video’s en (tussentijdse) toetsen. Geen papierwerk dus.
  • Ondersteuning krijg je van ons via e-mail.

De voordelen van e-learning voor jou (en je werkgever):

  • De lesstof blijft up-to-date, omdat deze eenvoudig aan te passen is.
  • Leren wanneer het jou (of je werkgever) uitkomt.
  • Leren op de beste plek voor jou.
  • Leren in jouw tempo.
  • Geen reistijd en reiskosten.
  • Een kleinere investering, omdat wij minder kosten maken.
  • Geen papier, geen vervoer, beter voor het milieu.

Je kunt bij ons dus niet terecht voor groepslessen op een vast tijdstip en een vaste locatie.

Een greep uit wat we je gaan leren met onze cursus:

  • Wat conversie optimalisatie inhoudt en wat de drie belangrijkste aspecten zijn.
  • Waarom die eerste indruk zo belangrijk is, en hoe jij dit in je voordeel kunt gebruiken.
  • Hoe je het rendement op betaald zoekverkeer per direct kunt verhogen.
  • Waarom webbouwers over het algemeen geen conversie optimalisatie specialisten zijn en jouw input cruciaal is!
  • Hoe je persona’s creëert en op die manier elk type bezoekers van je website kunt laten doen wat jij van ze verwacht.
  • Hoe je de juiste prioriteiten stelt  bij het optimaliseren van je conversiepercentage en op dit manier het snelst resultaat behaalt.
  • Waarom hypotheses maken zo belangrijk is, en hoe je dit zo nauwkeurig mogelijk doet met het LIFT-model.
  • Wat voor afleiding zorgt en dus funest is voor een hoog conversiepercentage.
  • De 7 noodzakelijke elementen van een goede landingspagina.
  • Hoe je hypotheses kunt testen middels A/B testen.
  • Hoe je aan de slag kunt met conversie optimalisatie, ook al heb je weinig bezoekers op je website.
  • Bonusmodule: 30 e-commerce en non e-commerce tips.
  • Bonusmodule: Maar liefst 60 A/B test-ideeën!

De inhoudsopgave:

  1. Introductie in Conversie Optimalisatie
    – Test 1 (gesloten vragen)
  2. Planning en Voorbereiding
    – Test 2 (gesloten vragen)
  3. Google Analytics instellen en het interpreteren van de data
    – Test 3 (gesloten vragen)
  4. Prioriteiten stellen
    – Test 4 (gesloten vragen)
  5. Hypotheses
    – Test 5 (gesloten vragen)
  6. Hypotheses maken deel 1
    – Test 6 (gesloten vragen)
  7. Hypotheses maken deel 2
    – Test 7 (gesloten vragen)
  8. Belang van een goede landingspagina
    – Test 8 (gesloten vragen)
  9. Test je hypothese met een A/B-test
    – Test 9 (gesloten vragen)
  10. Het analyseren van je testresultaten
    – Test 10 (gesloten vragen)
  11. Conversie Optimalisatie bij websites met weinig bezoekers en conversies
  12. = Eindexamen =

  13. Bonusmodule: 30 e-commerce én non e-commerce test tips
  14. Bonusmodule: 60 A/B test ideeën

Wil je eerst een kijkje nemen alvorens de cursus Conversie optimalisatie te bestellen? Doe dan onze gratis proefles!

e-academy

Bij ons kun je PE-punten verzamelen om ervoor te zorgen dat jij jezelf e-Academy Professional mag noemen. Wij werken namelijk samen met Thuiswinkel e-Academy en zijn e-Academy Learning Partner. Voor onze online trainingen is de PE-punten verdeling als volgt:

Cursus Zoekmachine optimalisatie 20
Cursus Google Analytics 40
Cursus Google AdWords 36
Cursus Zoekmachine optimalisatie Advanced 10
Cursus Zoekmachine optimalisatie Lokaal 15
Cursus E-mailmarketing 25
Cursus Facebook 20
Cursus Twitter 20
Cursus WordPress 25
Cursus Conversie Optimalisatie 30
Cursus Copywriting 20

 

Zoals je ziet is het heel goed mogelijk om ALLE benodigde punten voor 1 jaar bij ons te behalen. Bekijk ons All-in access pakket met toegang tot al onze online trainingen.

Hoe werkt het?

  1. Zorg ervoor dat je als e-Academy Professional op e-academy.org bent ingeschreven;
  2. Meld je vervolgens bij ons aan voor de cursus(sen) van jouw keuze;
  3. Laat ons even via de mail – als reply op de bestelbevestiging – weten dat je PE-punten wilt ontvangen voor een cursus;
  4. Dan zorgen wij ervoor dat de punten aan jou worden toegekend.

 

mark2 mark2 google partner