Home>Aanbod>Pakket zoekmachine optimalisatie basis + lokaal

Pakket zoekmachine optimalisatie basis + lokaal

Ga aan de slag met het complete Zoekmachine optimalisatie pakket!

Dit pakket is speciaal voor lokale ondernemers en zzp-ers die zelf hun website beheren én beter zichtbaar willen zijn in de lokale zoekresultaten.

Het pakket bestaat uit de volledige basis cursus Zoekmachine optimalisatie én de nieuwste cursus Zoekmachine optimalisatie voor lokale ondernemers.

Dat betekent dat jij leert hoe jij er zelf voor kunt gaan zorgen dat jouw bedrijf wordt gevonden in Google. Je leert dan niet alleen wat Google belangrijk vindt, je leert het ook direct toe te passen en krijgt hierop feedback van onze SEO specialist!

Bestaande klant? En heb je de basis cursus zoekmachine optimalisatie in 2016 gekocht? Neem dan even contact met ons op voor een persoonlijke aanbieding: info@kgacademy.nl of bel +31 (0)85 208 21 01.

Tijdsinvestering

Om de totale cursus te volgen en e.e.a. direct om te zetten in de praktijk heb je ongeveer 20 uur nodig voor de basis cursus Zoekmachine optimalisatie en 15 uur nodig voor de cursus Zoekmachine optimalisatie voor lokale ondernemers.

Wij zijn van de praktijk en gaan voor resultaat, jij ook?

Onze cursussen zijn gemaakt vanuit de gedachte dat je er direct profijt van moet hebben.

Wij hebben ook liever dat je jouw tijd, zo veel mogelijk besteedt aan de implementatie van wat je geleerd hebt: met minimale tijdsbesteding – het maximale resultaat.

Verwacht dan ook geen lange theoretisch verhalen, maar beknopte to-the-point teksten met praktijkvoorbeelden en tips die je direct toe kunt passen.

De visie hierachter, uitgelegd door Karel:

Zo gaan onze cursussen in zijn werk

  • Zoals eerder vermeld zijn onze cursussen 100% online.
  • Je krijgt meteen na bestelling je login gegevens voor toegang tot de cursus.
  • Je kunt dan direct aan de slag op je eigen tempo. Je kunt dus op elk moment beginnen met deze cursus en op elk moment van de dag de cursus volgen.
  • De toegang is onbeperkt, je kunt er je hele carrière van blijven profiteren.
  • Online begeleiding. Tijdens en na de cursus kun je ons persoonlijk benaderen via e-mail. Wij staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden en helpen jou succesvol te worden. Je kunt binnen één werkdag een reactie verwachten.
  • Als afsluiting krijg je een eindexamen met open vragen. Hiermee test je niet alleen je kennis, je ontvangt tevens feedback van onze SEO consultant om er zeker van te zijn dat je op de juiste weg zit.
  • Wanneer beiden aan onze normen voldoen ontvang je het officiële certificaat van succesvolle deelname aan de cursus.

Na de cursus blijven wij je helpen

Zoals gezegd sporen wij je aan tot actie, wij gaan er dan ook vanuit dat je fanatiek gaat uitvoeren wat je geleerd hebt van de cursus. En als je bezig bent, komen er vaak weer vragen boven.

Daarom geven wij onze cursisten ook hun carrière lang toegang tot de cursus met de bijbehorende ondersteuning.

Ook blijven wij onze cursussen updaten met de laatste technieken en inzichten. Daarvan word je automatisch op de hoogte gehouden.

Jouw investering

Een éénmalige investering van €499,- exclusief btw voor een carrière lang toegang tot de lesstof, alle updates en begeleiding.

30 dagen niets geleerd geld terug garantie

Je hoeft je geen zorgen te maken om of je wel de juiste keuze maakt of niet. Je mag het ook gewoon proberen. Bevalt de cursus je niet, dan mag je gebruikmaken van de 30 dagen ‘niet goed, geld terug’ garantie. Wij zijn alleen tevreden als jij dat ook bent.

Gewoon een mailtje sturen met de reden is voldoende.

TIP: pak je belastingvoordeel mee

Check voor de zekerheid de website van de belastingdienst, zoekwoord “studiekosten”, want zowel voor jou als voor je werkgever kunnen de studiekosten aftrekbaar zijn.

Een cursus volgen bij KG Academy betekent

  • Een cursus volgens de KG Online Marketing visie, sterk gericht op de praktijk en behalen van direct resultaat.
  • 100% online, je kunt de cursus op elk uur van de dag, 7 dagen per week volgen in je eigen tempo.
  • Met een eenmalige investering heb je een carrière lang toegang tot de cursus en de persoonlijke ondersteuning die daarbij hoort.
  • Een carrière lang cursusupdates met de laatste ontwikkelingen en technieken, waarvan je automatisch op de hoogte wordt gesteld.
  • 30 dagen niets-geleerd-geld-terug-garantie. Geen voorwaarden, één mailtje is genoeg.

Onze cursussen zijn volledig online

Al onze cursussen zijn uitsluitend individueel en via internet te volgen. Dit betekent:

  • Dat je inlogt op ons online cursussysteem en de lesstof overal kunt bekijken. Op kantoor via je desktop, of lekker ontspannen op de bank met je laptop of tablet.
  • De lesstof in deze cursus bestaat uit een combinatie van online teksten, afbeldingen en een online (open) eindexamen. Geen papierwerk dus.
  • Ondersteuning krijg je van ons via e-mail.

De voordelen van e-learning voor jou (en je werkgever):

  • De lesstof blijft up-to-date, omdat deze eenvoudig aan te passen is.
  • Leren wanneer het jou (of je werkgever) uitkomt.
  • Leren op de beste plek voor jou.
  • Leren in jouw tempo.
  • Geen reistijd en reiskosten.
  • Een kleinere investering, omdat wij minder kosten maken.
  • Geen papier, geen vervoer, beter voor het milieu.

Je kunt bij ons dus niet terecht voor groepslessen op een vast tijdstip en een vaste locatie.

Inhoud basis cursus SEO:

SEO module 1: inleiding in zoekmachine optimalisatie
Les 1.1: Inleiding in zoekmachine optimalisatie
Les 1.2: Wat is zoekmachine optimalisatie / SEO?
Les 1.3: Landschap van zoekmachines
Les 1.4: Hoe is een resultatenpagina opgebouwd?
Les 1.5: De pijlers van SEO

SEO module 2: zoekwoordonderzoek
Les 2.1: Uitvoeren van een zoekwoordonderzoek
2.2 OPDRACHT: uitvoeren van een zoekwoordonderzoek*

SEO module 3: het fundament – de website
Les 3.1: Domeinnaam
Les 3.2: Hosting
Les 3.3: Techniek & CMS
Les 3.4: Design
3.5 OPDRACHT: snelheid van de website*

SEO module 4: pagina’s toevoegen en optimaliseren
Les 4.1: Structuur bepalen
Les 4.2: Onpage optimalisatie
Les 4.2.1: Titel (title)
Les 4.2.2: Meta-description
Les 4.2.3: Meta-keywords
Les 4.2.4: Headings
Les 4.2.5: Webteksten
Les 4.2.6: Afbeeldingen
Les 4.2.7: Mapnamen
Les 4.2.8: Bestandsnamen
Les 4.2.9: Broodkruimelpad
Les 4.2.10: Wel of niet opgenomen worden door de zoekmachines?
Les 4.3: Navigatie
Les 4.4: In de praktijk
4.5 OPDRACHT: websitestructuur uittekenen*
4.6 OPDRACHT: insturen geoptimaliseerde pagina’s*

SEO module 5: populariteit
Les 5.1: Geschiedenis van Google
Les 5.2: Pagerank is geboren!
Les 5.3: Pagerank berekenen
Les 5.4: Linkbuilding anno nu!

SEO module 6: het bouwen van een kennisbank
Les 6.1: Inleiding
Les 6.2: Belangrijke voorwaarden!
Les 6.3: In de praktijk
6.4 OPDRACHT: bouwen / tonen van kennisbank*

SEO module 7: blog / nieuwssectie
Les 7.1: Inleiding blog
Les 7.2: In de praktijk
7.3 OPDRACHT: bouwen / tonen van blog*

SEO module 8: Google Webmaster Tools
Les 8.1: Google Search Console
Les 8.2: Sitemaps
8.3 Advies: maak een Google Search Console account aan

SEO module 9: rankings meten en strategisch met SEO omgaan
Les 9.1: Inleiding – installeren van Google Analytics
Les 9.1.1: Tracking code toevoegen
Les 9.1.2: Controleren, wachten en meten!
Les 9.2: Google Analytics, hoe verder?
Les 9.3: SEO op macroniveau
Les 9.4: Monitoren van posities

Eindexamen cursus zoekmachine optimalisatie

SEO Bonusmateriaal
Les 10.1: Inleiding
Les 10.2: Duplicate content en de canonical tag
Les 10.2.1: Oplossing 1 rel=canonical
Les 10.2.2: Oplossing 2 Noindex
Les 10.3: Externe duplicate content
Les 10.4: Oude pagina’s doorverwijzen (301 redirects)
Les 10.5: Over-optimalisatie
Les 10.6: Rich snippets (gestructureerde gegevens)
Les 10.7: Google Panda
Les 10.8.1: Voorkomen van Google Panda
Les 10.8.2: De 23 vragen die Google zich stelt om te bepalen of een pagina meerwaarde heeft
Les 10.8.3: Herstellen van Google Panda?
Les 10.9: Google Penguïn
Les 10.9.1: Voorkomen van Penguïn
Les 10.9.2: Herstellen van Penguïn

* Niet verplicht, wel aangeraden!

Inhoud cursus SEO voor lokale ondernemers:

Module 1: Inleiding lokale zoekmachine optimalisatie
Les 1.1: Verschil landelijke en lokale zoekopdrachten

Module 2: Pagina optimalisatie – algemeen
Les 2.1: Inleiding lokaal
Les 2.2: Title
Les 2.3: Meta description
Les 2.4: Headings
Les 2.5: Webteksten
Les 2.6: Afbeeldingen

Module 3: Pagina optimalisatie – lokaal
Les 3.1: Pagina’s lokaal inrichten
Les 3.2: Informatie over dienst / product
Les 3.3: Persoonlijke testimonials / reviews
Les 3.4: Reviews externe websites
Les 3.5: Certificaten, prijzen en opties
Les 3.6: Persoonlijke touch
Les 3.7: Persoonlijke testimonials / reviews – Rich snippets

Module 4: Google My Business
Les 4.1: Voordelen van Google Mijn Bedrijf
Les 4.2: Aanmaken van een Google Mijn Bedrijfspagina
Les 4.3: Belangrijke gegevens, deel 1
Les 4.4: Belangrijke gegevens, deel 2
Les 4.5: Belangrijke gegevens, deel 3

Module 5: Naamsbekendheid
Les 5.1: Linkbuilding
Les 5.2: Links vóór 2011
Les 5.3: Hoe zet je linkbuilding dan wél in?
Les 5.4: Wat is het doel van al deze inspanningen?

Module 6: Mobiele website
Les 6.1: Hoe weet je of de gemaakte website mobielvriendelijk is?
Les 6.2: Wat kan je doen om een website mobielvriendelijk te maken?

mark2 mark2 google partner