Archief: Handleidingen

Customer Journey maken? Breng de klantreis in kaart!

Dus jij bent degene die de customer journey gaat maken of je wil graag weten wat een customer journey is? Dan ben je bij dit artikel aan het juiste adres! Na deze uitleg van de customer journey weet je precies wat een zogenaamde klantreis is (de Nederlandse benaming...

Lees meer

Maak jouw technische SEO in orde met deze checklist

We hebben het natuurlijk vaak over content als onderdeel van zoekmachine optimalisatie, maar minstens zo belangrijk is de techniek van je website. Dit is van essentieel belang voor een goede vindbaarheid in de organische zoekresultaten. Met een website die technisch...

Lees meer

Duplicate content: problemen voorkomen en oplossen

Wat is duplicate content? Wanneer je website verschillende pagina's heeft met dezelfde inhoud (of wanneer een andere website informatie van jouw site heeft gekopieerd), spreken we van duplicate content. De Nederlandse vertaling is dubbele inhoud. Duplicate content is...

Lees meer

Zo ga jij aan de slag met Hangouts on Air!

We gaven vorig jaar al een aantal tips om als bedrijf gebruik te maken van Google+ Hangouts. Toen waren we nog op zoek naar een manier om Hangouts in te zetten en dat heeft geresulteerd in onze maandelijkse AnswersOnAir sessie. Hangouts on Air is ideaal, niet alleen...

Lees meer

Social media strategie: Hoe pak je dat aan?

Bijna ieder bedrijf is actief aanwezig op social media, maar hebben deze bedrijven hiervoor wel een plan? En hoeveel tijd (en geld) besteden ze hieraan? Dit soort vragen worden tegenwoordig allemaal beantwoord in verschillende social media onderzoeken, zoals...

Lees meer