Er zijn verschillende manieren waarop je de conversie van je website kan verhogen. Voordat we daar verder op ingaan, richten we ons eerst op de term ‘conversie’. Een conversie is een behaald doel op je website, zoals een aankoop, inschrijving voor de nieuwsbrief,...
Archief: Handleidingen
9 nieuwsbrief tips voor optimale resultaten met e-mailmarketing
E-mailmarketing is in een tijd waarin bijna iedereen een smartphone heeft een ontzettend interessante manier van marketing. Het is een effectieve en goedkope manier om huidige klanten te bereiken, te informeren en te behouden. Bovendien kun je door middel van een...
Hoger in Google met jouw website. Lees nu de meest uitgebreide handleiding (editie 2019) en kom bovenaan in Google!
Hoger in Google scoren is iets wat jouw bedrijf en omzet een enorme boost kan geven. Er zijn immers maar een paar plaatsen die er toe doen in Google, en dat zijn de bovenste plaatsen! In vaktermen wordt dit overigens ook wel zoekmachine optimalisatie of SEO genoemd...
Customer Journey maken? Breng de klantreis in kaart!
Dus jij bent degene die de customer journey gaat maken of je wil graag weten wat een customer journey is? Dan ben je bij dit artikel aan het juiste adres! Na deze uitleg van de customer journey weet je precies wat een zogenaamde klantreis is (de Nederlandse benaming...
Maak jouw technische SEO in orde met deze checklist
We hebben het natuurlijk vaak over content als onderdeel van zoekmachine optimalisatie, maar minstens zo belangrijk is de techniek van je website. Dit is van essentieel belang voor een goede vindbaarheid in de organische zoekresultaten. Met een website die technisch...
Content creëren wordt eenvoudig met deze inspiratiegids voor contentcreatie!
We hebben het regelmatig over het belang van contentcreatie. Toch is het soms lastig om steeds maar weer nieuwe content te creëren. Wat als je nou helemaal geen inspiratie hebt voor nieuwe content? Misschien heb je al wel veel blogs of andere informatieve artikelen op...
11 Google Ads (AdWords) tips voor succesvolle campagnes
Geef je maandelijks een flink bedrag uit aan advertenties op Google, maar krijg je er nog niet veel voor terug? Dan weet je dat er iets niet goed zit. Dit is erg zonde, want het is zeker mogelijk om rendabel te adverteren met AdWords. Hoe je dat voor elkaar krijgt...
Duplicate content: problemen voorkomen en oplossen
Wat is duplicate content? Wanneer je website verschillende pagina's heeft met dezelfde inhoud (of wanneer een andere website informatie van jouw site heeft gekopieerd), spreken we van duplicate content. De Nederlandse vertaling is dubbele inhoud. Duplicate content is...
Bereken nu zelf wat een nieuwe klant jou mag kosten. Inclusief uitleg en handige calculator
Eén van de belangrijkste onderdelen als marketeer of ondernemer is het achterhalen van de klantwaarde. Wanneer je immers weet wat een klant waard is, dan weet je ook wat een nieuwe klant je uiteindelijk mag kosten. We zien helaas maar al te vaak dat men óf überhaupt...
Zo ga jij aan de slag met Hangouts on Air!
We gaven vorig jaar al een aantal tips om als bedrijf gebruik te maken van Google+ Hangouts. Toen waren we nog op zoek naar een manier om Hangouts in te zetten en dat heeft geresulteerd in onze maandelijkse AnswersOnAir sessie. Hangouts on Air is ideaal, niet alleen...
Facebook lead gating – verzamel leads via je Facebookpagina! (voorheen fan gating)
Facebook is een zeer populair middel voor zowel consumenten als bedrijven & maakt vaak deel uit van de social media strategie. Jouw Facebook bedrijfspagina is een mooie kans om meer leads te verzamelen. Je kunt namelijk content beschikbaar stellen, zodra iemand...
Social media strategie: Hoe pak je dat aan?
Bijna ieder bedrijf is actief aanwezig op social media, maar hebben deze bedrijven hiervoor wel een plan? En hoeveel tijd (en geld) besteden ze hieraan? Dit soort vragen worden tegenwoordig allemaal beantwoord in verschillende social media onderzoeken, zoals...