Naar
boven

32% meer websites gehackt in 2016. Zo zorg je dat jouw website bespaard blijft van deze ellende!

website-gehackt
Google heeft onlangs een rapport uitgebracht waarin ze kenbaar maken hoe ze webspam hebben bestreden in 2016, inclusief wat interessante getallen.

Eentje die wat mij betreft opvalt is het feit dat volgens Google 32% meer websites zijn gehackt in 2016 tov. een jaar eerder. Gezien de impact die een gehackte site kan hebben op je bedrijf wil ik je graag wat meer informatie geven over dit onderwerp, met als doel dat je jouw website beter kan wapenen tegen de hackers.

Aangepaste doelgroep maken voor nóg effectievere campagnes op Facebook

aangepaste doelgroep facebook

Heb je een klantenbestand vanuit je online shop of offline winkel? Of een mailinglijst n.a.v. een download, nieuwsbrief inschrijving of informatie-aanvraag?

Nog mooier: een lijst met e-mailadressen van mensen die zich hebben ingeschreven op jouw nieuwsbrief?

Dan is het mogelijk om met die gegevens jouw (potentiële) klanten ook op Facebook te bereiken! Dit doe je door zelf een aangepaste doelgroep te maken. Wil jij weten hoe én waarom jij dit ook zou moeten gebruiken? Dat ga ik je precies uitleggen in dit artikel.

Techniek heeft de toekomst bij ROVC

arjan klomp

Het moet vooral praktisch zijn!” Een kreet die alle technische specialisten roepen als ze zich verder willen ontwikkelen in hun vakgebied. Ze willen direct aan de slag met wat ze leren, en niet te veel met hun neus in de boeken. Bezig zijn met hun vak is hun motto. Veel (onderwijs)instellingen roepen het, ROVC biedt het:

  • dan 3000 m² practicumruimte
  • meer dan 50 procent van de tijd practicum
  • denken vanuit processen en systemen, in plaats van vanuit een specifiek merk gereedschap

Op donderdag 23 maart kreeg ik een uitgebreide rondleiding en zag ik van dichtbij dat dit bij ROVC niet slechts marketingkreten zijn.

In 4 stappen het fundament voor al jouw metingen

meetplan canva banner

Wanneer je wilt weten hoe jouw website presteert, kies je vaak voor installatie van een analysetool zoals Google Analytics. Regelmatig gebeurt dit zonder dat je vooraf duidelijk hebt wat je precies allemaal wilt meten. Of misschien meet jij al heel veel, maar weet je niet goed waar je op kunt / moet sturen om online succesvol te zijn. Het opstellen van een meetplan biedt dan uitkomst.

Het meetplan bestaat uit slechts 4 stappen, en vormt de basis van je metingen in een analysetool zoals Google Analytics. Lees snel verder en ga direct aan de slag met het opstellen van jouw eigen meetplan.

Ontwikkelingen bij Google: meer mobiel en persoonlijker zoeken in de toekomst

google nieuws canva header

Elk jaar organiseert Google een evenement in Californië, genaamd Google I/O. Tijdens dit event krijg je te horen wat er allemaal staat te gebeuren aan ontwikkelingen bij Google. Op 17 mei 2017 vindt de nieuwe editie van Google I/O plaats. Ik verwacht ook dit jaar dat er weer een aantal ontwikkelingen aankomt die direct of indirect te maken hebben met online marketing. Daarom geef ik je vast een heads up, door je uit te leggen wat de visie van Google is voor de komende tijd!

Heroic Tales ‘in touch’ met de doelgroep: een dagje Dutch Comic Con in Utrecht

Vanaf nu krijgt ons blog een nieuw onderdeel. We geven je namelijk graag meer informatie en inspiratie vanuit onze ervaringen, dat wist je al. Maar die ervaringen doen we op door te werken met (en voor) klanten, en dat kan op meerdere manieren waardevol zijn! Lees vanaf nu dus ook mee over de inzet van (online) marketing bij onze klanten, in verslagvorm.

‘Weet waar je doelgroep zich bevindt.’ Het is een zin die we al talloze keren voorbij hebben zien komen, en bovendien zelf al vaak hebben uitgesproken. In dit artikel geef ik je een uitstekend voorbeeld van een ondernemer die precies weet waar zijn doelgroep zich (letterlijk) bevindt. Tijdens Dutch Comic Con in Utrecht, op zondag 26 maart, zocht ik hem op.

HEroic Tales stand dutch comic con

Een remarketing strategie: heb jij er al één?

remarketing strategie header

De kracht van de herhaling, dat laat je zien met remarketing! Met display remarketing kun je iemand opnieuw benaderen die al eens op jouw website is geweest. Op basis van deze informatie kunnen we remarketinglijsten aanmaken en vervolgens de bezoekers opnieuw benaderen.  Ideaal, want uit mijn ervaring blijkt het conversiepercentage veelal hoger te zijn bij terugkerende bezoekers ten opzichte van nieuwe bezoekers.

Logisch, tegenwoordig twijfelt en vergelijkt men meer. Dus ga aan de slag met remarketing en overtuig de bezoekers om jouw dienst af te nemen! In dit artikel leg ik je onder andere uit hoe je een strategie voor display marketing opzet.

Wil je meer weten over de andere soorten remarketing? Bekijk dan hier alle artikelen over remarketing

Pagina 1 van 16712345...Laatste »