Home > Diensten >  Remarketing

Remarketing

Verkeer (potentiële klanten voor je webshop of website) naar je website leiden is veelal het hoofddoel van je online marketing inspanningen. Echter verlaat het grote deel van deze bezoekers jouw website vóórdat ze de inhoud van hun winkelmand hebben afgerekend of het contactformulier hebben ingevuld. Deze bezoekers kun je met een kleine inspanning nogmaals naar je website leiden.

Met Google remarketing kun je bezoekers die je website vroegtijdig verlaten, aansporen om terug te komen. Hierdoor vergroot je de kans dat ze alsnog die aankoop zullen doen of alsnog contact zullen aanvragen! Het feit dat ze je naam/merk al kennen door hun eerdere bezoek, maakt dat de keuze om op je advertentie te klikken een bewuste, weloverwogen keuze is. Ze willen terugkeren naar je website om te converteren.

Onze visie: remarketing hoort standaard bij elke online strategie

Aangezien remarketing écht effect heeft en je tegelijkertijd veel inzichten krijgt in de bezoekers van je website, zou remarketing eigenlijk standaard op iedere website moeten zitten. Je kunt bijvoorbeeld zéér gericht retargeten op websitebezoekers om de kans op conversie nog verder te vergroten.

  • Bereik je reeds geïnteresseerde bezoekers (opnieuw)
  • Bouw je naamsbekendheid op
  • Versterk je bestaande Google AdWords campagnes
  • Vergroot het aantal conversies: meer aankopen of meer contactaanvragen
rianne swijtink
  De kracht van de herhaling’ is waarom we graag werken met remarketing binnen een online strategie. We zien het effect van remarketing duidelijk terug in de webstatistieken, dit maakt het toepassen ervan voor ons een logische stap.  

Rianne Swijtink

SEA Consultant
085 208 21 00